رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان ناوگان در روز ۱۴ خرداد خبر داد.

سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی مشهد در روز رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش قدس خراسان، عباس اتحادی با اشاره به سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی خطوط منتهی به حرم رضوی در امروز، اظهار کرد: امروز ۱۲ خردادماه به مناسبت روز زیارتی حضرت امام رضا(ع) برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و به دستور شهردار، خدمات ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی به صورت صلواتی انجام می‌شود. این خدمات از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۱ تداوم خواهد داشت. در حال حاضر ۱۱ خط شامل خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ در حال خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین همزمان با سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین روز دحوالارض که مصادف با دوشنبه ۱۴ خردادماه امسال است، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی حسب مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و دستور شهردار، در تمامی خطوط به صورت صلواتی انجام خواهد شد. خدمات سرویس‌دهی رایگان از صبح دوشنبه آغاز و تا پایان روز ادامه دارد. 

وی افزود: تقاضای ما از زائرین و مجاورین گرانقدر این است که از خدمات حمل و نقل عمومی برای تشرف به حرم مطهر رضوی استفاده کنند تا شاهد کاهش تراکم ترافیک در هسته مرکزی شهر و معابر منتهی به حرم مطهر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.